Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum 1998 Tr Dublaj online izle ...

The Story
Recently
Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum 1998 Tr Dublaj online izle ...
Jul 18th 2012, 23:06

Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum 1998 Tr Dublaj online izle

: Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum 1998 Tr Dublaj online izle
: Gerilim, Korku
: 1998
: Bilinmiyor..
: Jennifer Love Hewitt, Freddie Prinze Jr., Brandy Norwood
: 4,2/10
: 4 views

Konusu :
Korkunç olayların üzerinden geçen zamandan sonra Julie Üniversiteye başlamıştır. Hala eski karabasanları görmeye devam ederken Will adlı bir çocukla tanışır. Julie'nin diğer arkadaşı Karla ise Bahama adalarına dört kişilk bir bilet kazanınca, hep beraber tatile giderek kötü olaylardan tamamen unutmalarını teklif eder.

Bunu kabul eden grup Bahama adaların uçar. Bu arada Ray balıkçı ile tekrar karşılaşır. Julie'ye gitmemesini söylemek ister ama artık çok geçtir. Neşeli bir şekilde tatilini geçiren Julie olacaklardan habersiz mutlu günler geçirmektesir. Küçük adada bir anda herşey tersine döner ve insanlar kaybolmaya başlar. Julie için korku dolu saatler tekrar başlamıştır.


Ekleyen: admin

Tarih: 18.07.2012

4 views kez izlendi

Source:

http://blog.muhabbetten.com/gecen-yaz-ne-yaptigini-hala-biliyorum-1998-tr-dublaj-online-izle.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment

Copyright © mymissing. All Rights Reserved.